Продавець Autovse розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
291 відгук
+380 (99) 606-83-51
+380 (98) 385-97-70
AUTOVSE
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення та обміну У разі, якщо товар належної якості не підходить за будь-якою характеристикою (колір, розмір, комплектація та інше), покупець має право повернути або обміняти його на аналогічний товар, який є в наявності у продавця, протягом 14 днів з моменту отримання товару за умови збереження товарного вигляду, а саме: товар не був у вживанні і не має слідів зносу; подряпин, відлучень, потертостей тощо; товар повністю укомплектований і зберігає фабричную упаковку; збережені всі ярлики та заводська маркування; товар зберігає свої споживчі властивості. Умови повернення та обміну товару неналежної якості У разі, якщо був отриманий товар неналежної якості (ознаки вказані нижче), покупець має право повернути або обміняти його на аналогічний товар належної якості, який є в наявності у продавця, протягом 14 днів з моменту отримання такого товару. Ознаки товару неналежної якості: на товарі є будь-які пошкодження подряпини, відлущення, потертості тощо; пошкоджена фабрична упаковка; відсутні або пошкоджені ярлики, заводська маркування; прояви несправності; відсутні будь-які комплектуючі; будь-які інші очевидні прояви бракованого товару. Процедура повернення та обміну товарів належної та неналежної якості Покупцеві необхідно повідомити про намір повернути або обміняти товар належної або неналежної якості, написавши на вайбер або зателефонувавши за номером +380 (99) 606-83-51. Заявка на повернення або обмін товару буде оброблена протягом доби. Після підтвердження заявки на повернення або обміну товару, покупцю необхідно надіслати його протягом трьох календарних днів через поштову службу «Нова Пошта». Дані для відправки менеджер вам надасть додатково Всі витрати на упаковку та доставку сплачує продавець. У разі повернення товару, кошти будуть повернуті покупцеві протягом трьох календарних днів на ті ж реквізити картки, що була вказана при купівлі, після того, як продавець забере товар. У разі обміну товару продавець зобов'язується надіслати новий аналогічний товар належної якості, що був обраний покупцем, за тими самими даними, що були вказані при покупці протягом трьох календарних днів після отримання поверненого товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner